söndag 24 oktober 2010

Påt igen bara!

Känner mig sugen att blogga lite igen. Så, jag gör väl det då.
Inser att mitt senaste inlägg var i somras, när jag satt ute och drack sangria och hade det bra. I dag har det regnat på det där sättet som gör att man får vatten i näsan om man är ute mer än fem minuter.

Som vanligt är vi dåliga på att sköta våra föräldraplikter i tid. Panikhandling av vinterskor och jackor blev gjord i dag, men ännu inga varma vantar som fröken efterlyst i veckobrevet.

I går hade Filoran sin första tjej-middag. Det serverades tacos, glass, läsk och snacks. Fem fnittrande preteens bjöd mig inblick i en värld där det finns plats för både petshop och pojkvänner.
Själv stod jag för markservice med en halv karta alvedon i blodomloppet och snorpapper i fickorna. Det var det väl värt när jag såg hur nöjd Filoran var efteråt.

När jag läser igenom detta inlägg kan jag inte låta bli att fråga mig själv varför jag nödvändigtvis ska blåsa liv in en död blogg när jag skriver så hjärndödande trist. Vi får väl se om det bli någon bättring eller om jag blir tvungen att spärra mig själv från blogger för alltid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar